Dzień dziecka – plakaty na chłopca i dziewczynki

on

Mam dla was po długiej przerwie plakaty dla naszych pociech!

W sumie te wcześniejsze, które stworzyłam też idealnie będa pasowały na Dzień Dziecka.

Niestety nie wyrobiłam się z plakatami dla MAM, ale postaram się ogarnąć na dzień Ojca coś nie coś.

Praca, dom, wyjazdy, zajęcia, projekty, itd, wymówek mam co nie miara, bo mało postów piszę, ale udało mi się plakaty dla naszych pociech zrobić.

Poster PSD Mockup2Poster PSD Mockup3Poster PSD Mockup1Poster PSD Mockup4

Do pobrania tutaj:

Kochany Synku

synku

Dream Big niebieskie

dream niebieski

Kochana Córeczko

coreczko

Dream Big jasne

dream jasne

Mam nadzieję ze plakaty znają jakiś miły kąt w waszych mieszkaniach!

pozdrawiam,

Dorota

3-01

 

Skomentuj

