Dla Babci i Dziadka – plakaty i nie tylko.

TITLE2

Zwróciłam uwagę na to, że coraz więcej blogerek zajmuje się projektowaniem plakatów, robią coraz więcej żeby zwrócić Waszą, naszą uwagę. Mam nadzieje ze wśród tych wszystkich plakatów i innych wynalazków spodobają się wam i moje  😉.Wracając do pracy (lada moment na cały etat), łącząc to z domem, obowiązkami, sprzątaniem, spędzaniem czasu z dzieckiem jeden na jednego, bez telefonu czy komputera, gotowaniem, zajęciami dodatkowymi dla małego, dla mnie, nie mam czasu na pisanie i publikowanie posta co drugi dzień.

Na robienie zdjęć pysznych  potraw, czasu brak, oj bark. Czasami coś mi fajnego wyjdzie, ale światła nie ma bo obecne większość czasu kiedy pięknie jest jasno to na spacerze jestem lub w pracy. Coś za coś, ale zawsze troszeczkę czasu znajdę bo jest super okazja, okazja Dzień Babci i Dzień Dziadka lada dzień. Franio ma cudownych dziadków i im dedykuje moje plakaty, i chciałabym się z wam nimi podzielić, oraz udostępnić je do pobrania.

Nie jestem i pewnie nie będę należała do grona popularnych blogerek, nawet nie chcę się blogerką nazywać, bo raczkuje w tym temacie. Czasu nie mam ale raz na jakiś czas cos wrzucę. Czeka mnie jeszcze reorganizacja bloga, ale powoli. Krok po kroku. Teraz część przyjemna, szybko kończę bo Franek śpi i lada moment się obudzi. Oto one, plakaty. Lubie ję 🙂 Dla Babci i Dziadka.

ramka2RAMKA1wierszyk dziadekwierszykbabcia

IMG_2496IMG_2498dIMG_2488IMG_2484IMG_2498IMG_2489

IMG_2506IMG_2655IMG_2508IMG_2552IMG_2539IMG_2501IMG_2548IMG_2560IMG_2513IMG_2562

IMG_2641

 

PLAKAT BABCIA

PLAKA DZIADEK

PLAKAT z Wierszykiem dla BABCI

PLAKAT z Wierszykiem dla DZIADKA

A na koniec świeżutkie jeszcze nie drukowane ale juz zaprojektowane dla was zakładki dla Babci i Dziadka 🙂

zakldaki2 psd

Do pobrania TUTAJ

Enjoy!

 

Wszystkiego dobrego dla naszych Babć Dziadków i naszych dzieci Babć i Dziadków!

 

Dorota

Ps. Zazdroszczę wszystkim koleżankom które piszą blogi tego czasu na pisanie i publikowanie bloga, jak go znaleźć gdzie go szukać? Będę się starała 🙂

Skomentuj

