Dzień Babci i Dzień Dziadka – przykładowe prezenty od wnuczków.

 

Witam Was serdecznie po dłuższej przerwie, tak niestety to bywa, kiedy to mama pracuje i trzeba się przeorganizować, żeby mieć czas na pracę, po pracy dla dziecka, dla męża, odpoczynek, i jeszcze coś stworzyć dla siebie dla Was.

Udało mi się bo zbliżają się ważne święta, zaraz po Bożonarodzeniowych, Trzech Króli, otóż Dzień Babci i Dzień Dziadka.

Dla mnie dziadkowie byli wszystkim, i tak też zostaną wszystkim w mojej pamięci. Franek miał okazję poznać tylko już jedną prababcię. Dlatego bardzo bym chciała, żeby miał takie same przywiązanie do dziadków jakie ja miałam.

Dzień Babci i Dzień Dziadka, zbliża się dużymi krokami, bardzo bym chciała, żeby Babcie i Dziadkowie Frania poczuli się wyjątkowo.

Przygotowałam dla was przykładowe prezenty jakie można kupić, niedrogie i oryginalne.

prezenty

  1. Magnes dla Babci cena 9,50 zł – Spod Lady.
  2. Magnes drewniany „U Babci i Dziadka obowiązuje dokładka” cena 9,50 zł – Spod Lady.
  3. Notesik Babci cena 14,90 zł – Spod Lady.
  4. Instadruk Magnesy 9 sztuk z waszymi zdjęciami – cena 37 zł – Instadruk
  5. Książka Opowiedz mi Babciu – książka do przechowywania, wpisywania wspomnień – cena 42,90 zł http://www.moidziadkowie.pl
  6. Książka Opowiedz mi Dziadku – książka do przechowywania, wpisywania wspomnień – cena 42,90 zł http://www.moidziadkowie.pl
  7. Podkładka stołowa „U Babci i Dziadka” cena 9,90 zł – Spod Lady.
  8. Zestaw dwóch kubków Babcia i Dziadek – Spod Lady
  9. Zestaw 2 podkładek Babcia + Dziadek – cena 9,90 zł – Spod Lady.

 

Najlepsze zostawiam na koniec – lada dzień będą dla Was gotowe plakaty dla Babci i Dziadka!

Notepad-Presentation-Mockup

Be ready!

Serwus!

Dorota

Skomentuj

