Świąteczne plakaty! 8 do wyboru!

Witam was!

Dzisiaj mam taki dzień, kiedy jestem mega nieogarnięta. Wszytko pod górkę. Jedna dobra rzecz, (oprócz dobrego dziecka, które dzisiaj było cudowne i poszło smacznie spać, kiedy to mama wielkie nieogarnięcie cały dzień siała), mam dla was plakaty. Świąteczne plakaty. Do druku!

Miałam wielką ochotę zrobić cudne zdjęcia plakatów u nas w domu, ale raz ciemno strasznie, pogoda szarobura, i w trakcie dnia wypadła nam wizyta u lekarza, a każdego innego dnia w pracy jestem. Mogłabym poczekać ale wiem że część z was już dekoruje mieszkania, więc publikuje moje już gotowe plakaty. A jak macie ochotę podzielić się zdjęciami z plakatami, to będzie mi bardzo miło!

Trochę mnie poniosło przy produkcji, tak więc na te Święta mam dla was 8 plakatów do wyboru. Do pobrania na samym dole.

Wesołych Świąt!

Social media infographic flyer

Social media infographic flyer

Social media infographic flyer

Social media infographic flyer

Social media infographic flyerSocial media infographic flyerSocial media infographic flyerSocial media infographic flyer

IMG_1884IMG_1853IMG_1855IMG_1858IMG_1870IMG_1875IMG_1860

Poniżej plakaty do pobrania:

Plakat CICHA NOC ŚWIĘTA NOC 

Plakat WESOŁYCH ŚWIAT Z GAŁĄZKĄ

Plakat MERRY CHRISTMAS

Plakat DZIEŃ DOBRY MIKOŁAJU

Plakat TO JUŻ ŚWIĘTA

Plakat WESOŁYCH ŚWIAT BOMBKI

Plakat PADA ŚNIEG

Plakat CUDOWNYCH ŚWIAT

Wesołych!

Enjoy!

Serwus!

Dorota

Skomentuj

